Начало » Кариери » Обява: Специалист техническо обслужване на клиенти

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ

Обява за работа

Специалист техническо обслужване на клиенти 

Код: 306 

Фокус на дейността


Дейността е свързана с обслужване на операционни и приложни системи, бизнес приложения и хардуерни платформи на корпоративни клиенти по телефон или на място.

Отговорности

  • Комуникация с клиента, относно постъпили потребителски заявки
  • Анализ и диагностика на причината за възникналия проблем при клиента
  • Решаване на заявки, свързани със ИТ системите при клиента, в рамките на договорените срокове
  • Документиране на извършените дейности по отработване на потребителски заявки
  • Навременно ескалиране на заявки към по-високо инженерно ниво.

Изисквания

  • Образование в областта на информационните технологии
  • Опит в поддръжката на операционни системи, приложения и хардуерни платформи 
  • Опит с Windows, MS Office, Web браузер
  • Добро познаване на операционните системи Windows, Linux
  • Основни познания за TCP/IP Networking
  • Много добро владеене на български език (писмено и говоримо)
  • Добро владеене на английски език (писмено и говоримо)
  • Добри комуникативни умения и умения за работа в екип
  • Аналитични умения за идентифициране, анализиране и бързо разрешаване на проблеми
  • Умения за паралелно изпълнение на няколко задачи и приоритизирането им
  • Стриктност и прецизност при изпълнението на поставените задачи и цели
  • Желание за самоусъвършенстване и обучение.

Предимства

Предишен опит на подобна позиция
Работа със системи за управление на потребителски заявки (HelpDesk)
Опит с уеб базирани приложения.

Дейността е свързана с приемане, регистриране, анализиране и пренасочване на постъпили потребителски заявки, мониторинг на системи при клиенти на фирмата, следене на договорени срокове и изпълнението на разпределените заявки.

Ние предлагаме

  • Динамика и предизвикателства, съчетани с отлични условия на труд и конкурентно възнаграждение
  • Възможности за професионално развитие и повишаване на квалификацията.

 

Aко нашето предложение представлява интерес, моля изпратете мотивационно писмо, автобиография и актуална снимка на email: jobs@paraflow.bg 

Допуска се за позицията да кандидатстват студенти без професионален опит, завършили трети курс, в рамките на стажантската програма на фирмата.
Фирмата ще се свърже само с одобрените по документи кандидати.

* Предоставянето на лични данни е доброволно. Тяхното събиране, обработване и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни, само за целите на подбора.

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2018 Paraflow Communications Ltd. София 1700, ул. Никола Габровски 79, тел.: 02/ 960 42 00, email: office@paraflow.bg
Facebook LinkedIn Twitter YouTube G+
Created by: noavis.com