Начало » Банка ДСК - oбновяване и разширение на контактен център

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

Банка ДСК - oбновяване и разширение на контактен център

17.09.2010

Парафлоу осъществи обновяване на контактния център на Банка ДСК АД. Проектът включва одит на цялата инфраструктура и разработване и внедряване на нова архитектура, съобразена с изискванията и потребностите на Банка ДСК АД. Центърът обслужва вътрешния help-desk, както и клиентите на банката. Състои се от 14 сървъра, чрез които е постигнато пълно резервиране на услугите. В рамките на проекта са обновени всички версии на продукта, като допълнителните приложения са преработени с цел съвместимост. Използваният софтуер е Unified Contact Center Enterprise на Cisco Systems. Разработена е и е внедрена схема за резервиране и продължаване работата на центъра при настъпване на инциденти и природни бедствия. Има сключен договор за съпорт и развитие на контактния център.

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайт