Начало » Банка ДСК – внедряване на система за изходящи кампании и интеграция с контактния център

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

Банка ДСК – внедряване на система за изходящи кампании и интеграция с контактния център

09.09.2014

Системата за изходящи кампании в контактния център на Банка ДСК е разработена чрез интегрирането на няколко стандартни софтуерни продукта.

Гласовите контакти с клиенти (настоящи и потенциални) се управляват от CRM система, интегрирана със Cisco Unified Contact Center Enterprise. Основните характеристики на това решение са възможност за разширение, висока ефективност, автоматично разпределение на разговора (ACD), управление на опашките и отчитане на времето на повикване, екрани, визуализиране на данните за идентификация на клиента, предоставяне в реално време на данни и интегрирани услуги за интерактивно гласово отговор (IVR).
Решението включва също интеграция с е-мail сървър MS Exchange 2012, което позволява синхронизация на входяща и изходяща електронна поща, включително задачите.
Процесът по избиране на клиентите е изцяло автоматичен и се осъществява чрез интелигентно насочване на обаждането, подреждането му в различни опашки (характеристика на IP телефонната централа), след което се насочва към оператор. Организацията на работа е структурирана в кампании. Всяка кампания съдържа основни атрибути като уникален номер, срок, определена оферта към клиентите и други. Процесът на контакт с клиента се управлява от статус, който се избира след провеждането на всяко едно прозвъняване. Всички проведени разговори се записват като аудиофайлове в отделна система (ZOOM CallRec).
Целият процес може да се следи чрез разнообразие от изгледи, справки и диаграми, показващи текущо или историческо състояние на дадена кампания и всички активности по нея. Последните могат да се включат в различни информационни табла (Dashboards), представяйки 360 градусов поглед върху дейността.

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2020 Paraflow Communications Ltd. София 1700, ул. Никола Габровски 79, тел.: 02/ 960 42 00, email: office@paraflow.bg
Facebook LinkedIn Twitter