Начало » Корпоративна търговска банка - разработка на система за управление на доставките

Използвани услуги

    No documents found.

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

Корпоративна търговска банка - разработка на система за управление на доставките

10.01.2012

Проектът е реализиран в периода: ноември 2011 - януари 2012

Решението е базирано на SharePoint 2010 и предоставя интерфейс за заявяване на канцеларски материали и консумативи. Потребителите избират артикули от единен каталог, като имат възможност да търсят по ключови думи в описанието на съответния артикул. Във формата могат да се заявяват от една до дванадесет позиции, които се добавят динамично при нужда.

При попълване на формата потребителите виждат суми по съответните редове, както и обща сума на поръчката. След подаване на формата за изпълнение се стартира сложен процес с няколко нива на одобрение, в зависимост от общата стойност на поръчката. Голяма част от данните в поръчките се попълват автоматично (цени, описание на артикул, категория, фирма доставчик, длъжност, отдел и мениджър на служителя).

Решението включва набор от отчети и табло с резюме на ключови показатели и графики с тенденции. Разработен е и модул за автоматизирана синхронизация на каталозите на одобрените доставчици с единния потребителски каталог, базиран на SQL Server Integration Services.