Начало » ПроКредит Банк – център за телефонно банкиране

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

ПроКредит Банк – център за телефонно банкиране

19.10.2005

Проектът е поредното предизвикателство за специалистите от Парафлоу Комуникейшънс – целта е за първи път в България по телефон да могат да се извършват парични преводи, платежни нареждания към бюджета и покупко-продажба на валута. До този момент технологичните решения, които се използват, позволяват чрез телефонното банкиране да се предоставя справочна информация за състоянието на сметката и другите услуги на банката.

ПроКредитБанк решава да допълни гамата на предлаганите услуги чрез телефонно банкиране като създаде модерен алтернативен канал за извършване на класическите банкови операции, който да дава голяма свобода на клиента при избора на време и място за извършване на операциите и най-вече да осигури бързина на обслужването.Услугата, която позволява достъп до и управление на банковите сметки 24 часа в денонощието през цялата седмица, е реализирана чрез Call Center, проектиран и изграден от Парафлоу Комуникейшънс.
Системата дава възможност само за 3-4 минути клиентите да прехвърлят пари от една сметка в друга, да нареждат плащания към бюджета, да извършват обмен на валута, да откриват сметки и да получават всякаква справочна информация на цената на един градски разговор.

Центърът извършва и продажба на услуги, обслужва клиентите по всякакви въпроси, свързани с банковите карти и Интернет-банкирането. През него се приемат документи и искания за отпускане на кредити. Бързината и удобството се осигуряват чрез пълната автоматизация на процеса, като контакта с клиента се извършва на 5 езика – български, руски, английски, немски и турски.

За изграждането на центъра за телефонно банкиране е използвано интерактивното приложение Cisco IPCC Express, базирано на Cisco AVVID (архитектура за глас, видео и интегрирани данни) и платформа за IP телефония Cisco Call Manager.

Технологичното решение е допълнено с ноу-хау на Парафлоу Комуникейшънс като са създадени и внедрени специализирани софтуерни модули за интеграцията му с банковата информационна система. Това позволява автоматичното извършване на банковите транзакции.
Достъпът до системата е възможен само след въвеждане на уникален потребителски номер и парола, която е в кодиран вид и е известна само на клиента. Паролата не се вижда дори от обслужващите оператори и не може да бъде разкодирана. Така се гарантира сигурността на информацията за извършваните банкови операции.

Технологията Cisco IPCC Express е избрана, защото предоставя усъвършенствано пренасочване на повиквания, управление на връзките с клиентите и има характеристики за администриране чрез лесна инсталация, конфигурация и управление на приложенията.

Решението позволява да се разширява ефективността на центъра, като се дава възможност за географско разпределение на операторите, опростява се интегрирането на бизнес приложенията, улеснява се администрацията и се увеличава гъвкавостта. По този начин се намаляват разходите за осъществяване на услугата телефонно банкиране и се увеличава бързината за отговор на повикванията на клиентите.

Снимка: уебсайт на ПроКредит Банк 

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2020 Paraflow Communications Ltd. София 1700, у