Начало » НАП – информационен център

Използвани услуги

    No documents found.

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

НАП – информационен център

09.02.2008

Парафлоу залага на технологията на Cisco за изграждане на контактен център, базирайки се на успешния си опит при внедряването на такова решение в други организации – Cisco IPCC и Cisco CallManager.

Решението осигурява управление на телефонните обаждания на базата на интерактивен гласов портал, предоставяне на автоматични услуги, управление и ескалация на запитвания, запис и индексация на разговорите. Освен технологиите на Сisco, в проекта са включени и: операционни системи – Windows 2003 Server, база данни – MS SQL Server, MS SharePoint – специализирана система за управление и съхранение на нормативните документи, MS Dynamics CRM – където се съдържа историята за всички контакти и постъпили обаждания, софтуерен модул за изходящи кампании – създаден от Парафлоу.

Внедрените технологии позволяват автоматизирано управление на телефонните обаждания – интегрирано със Системата за управление на приходите (СУП) на НАП, бързо и лесно създаване и проследяване на историята на дадено запитване, бърз достъп до информация, касаеща запитването, изпращане на информация по електронната поща, бърз достъп до всички документи.

Проектът е реализиран през 2007 и 2008 г.