Начало » Магазин ИКЕА София - внедряване на цялостна комуникационна инфраструктура

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

Магазин ИКЕА София - внедряване на цялостна комуникационна инфраструктура

13.09.2011

През 2011 година екипът на Парафлоу Комуникейшънс внедри цялостна комуникационна инфраструктура в магазин ИКЕА София. Решението обхваща опорна мрежа, безжична мрежа с  покритие в целия магазин, IP телефония, контактен център.

Опорната мрежа е реализирана с Cisco Catalyst комутатори, които предоставят Gigabit Ethernet свързаност за сървърите и захранване за телефонните апарати. Внедрена е още защитна стена за надежден достъп до Интернет, VPN връзка на ИКЕА София с останалите магазини от веригата, както и до централизираните системи на ИКЕА Швеция.

Безжичната мрежа осигурява непрекъсната мобилна свързаност както за преносими компютри и устройства на корпоративни служители и гости на магазина, така и за интегрираните безжични Cisco IP телефони. Безжичното покритие е осигурено от точки за достъп на Cisco, управлявани централизирано от клъстер от два контролера за WiFi  мрежи Cisco Wireless LAN Controller.

За управление на телефонията (фиксирана и безжична) е използван Cisco Unified Communications Manager Business Edition 6000. Освен него, за обслужване обажданията към безплатния номер за клиенти се използва софтуерът за контактни центрове Cisco Contact Center Express 8.5. Решенията за обединени комуникации работят върху виртуализирана платформа, като по този начин само с един физически сървър клиентът използва софтуер за телефония, контактен център и гласова поща. Решението за безжична IP телефония подобрява инфраструктурата на ИКЕА София като улеснява мобилната комуникацията между служителите на магазина. В допълнение дава възможност за непрекъсната връзка на родителите, пазаруващи в магазина, с децата им, занимавани от аниматорите в детския кът.

http://www.ikea.bg/

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2020 Paraflow Communications Ltd. София 1700, ул. Никола Габровски 79, тел.: 02/ 960 42 00, email: office@paraflow.bg
Facebook LinkedIn Twitter YouTube G+