Начало » LIBRA - внедряване на Call Center

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

LIBRA - внедряване на Call Center

02.07.2014

В рамките на проекта бе внедрен център за управление на контактите с клиентите на компанията, който обхвана 36 оператора, разположени на територията на цялата страна. Интеграцията с наличната база с данни позволи организация на изходящите кампании по предварително дефинирани параметри.

Проектът в LIBRA AG беше успешно реализиран в изключително кратки срокове и с изгражане на пътна карта за миграция на гласовите комуникации.

Снимка: уебсайт на LIBRA AG 

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2020 Paraflow Communications Ltd. София 1700, ул. Никола Габровски 79, тел.: 02/ 960 42 00, email: office@paraflow.bg
Facebook LinkedIn