• НАЧАЛО
  • ПОЛИТИКИ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО И НЕПРЕКЪСНАТОСТТА НА ДЕЙНОСТТА, НА ИТ УСЛУГИТЕ, СИГУРНОСТТА НА ИНФОРМАЦИЯТА, НЕПРИКОСНОВЕНОСТТА НА ЛИЧНАТА ИНФОРМАЦИЯ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА

Политики по управление на качеството и непрекъснатостта на дейността, на ИТ услугите, сигурността на информацията, неприкосновеността на личната информация и опазване на околната среда

В работата си, ние от Парафлоу Комуникейшънс EООД, прилагаме най-високи стандарти по отношение на качеството и непрекъснатостта на дейността, управлението на услугите, гарантиране на сигурността на информацията и неприкосновеността на личната информация и опазването на околната среда.

 

Ние поддържаме интегрирана система по управление на качеството, непрекъснатостта, услугите, сигурността на информацията,  неприкосновеността на личната информация и опазването на околната среда, в съответствие с международните стандарти EN ISO 9001, EN ISO 22301, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27701, ISO/IEC 20000-1 и EN ISO 14001.

 

Ръководството на Парафлоу комуникейшънс ЕООД осигурява необходимите ресурси за създаване, внедряване, поддържане и постоянно подобряване на интегрираната система за управление.

 

Като доказателство за нашия професионализъм, както и за дългосрочни взаимоотношения с клиентите, основаващи се нашата професионална репутация, ние осигуряваме:

  • Продукти и услуги за удовлетворяване нуждите на клиентите, базирани на най-новите информационни технологии;
  • Увереност на клиентите, че ще получат най-добрите решения и ще бъдат защитени от проблеми;
  • Устойчивост на бизнеса и ефективна реакция на прекъсвания за минимизиране на въздействието им върху клиенти, партньори, служители и други заинтересовани страни;
  • Максимална информираност на клиентите за новите технологии, продукти и услуги, предлагани от компанията;
  • Недопускане на конфликт на интереси в компанията и при взаимоотношенията с партньорите, клиентите и заинтересованите страни;
  • Квалифицирани, компетентни, мотивирани и ангажирани служители, чрез непрекъснатото развитие на техния потенциал;
  • Вътрешно-фирмена култура и висок професионализъм на всички структурни нива по отношение на качеството, непрекъснатостта, сигурността на информацията, неприкосновеността на личната информация и опазването на околната среда чрез ефикасен обмен на информация;
  • Ползотворно сътрудничество с доставчици и мрежа от партньори, което осигурява стабилен поток на продукти и услуги и оптимизира тяхното влияние върху резултатността на процесите;
  • Гарантиране на сигурността на информацията и неприкосновеността на личната информация, чрез опазване на нейните наличност, цялостност и поверителност;
  • Цялостно и непрекъснато оценяване на въздействието на аспектите на околната среда, чрез наблюдение, анализ, контрол и разумно потребление на природни ресурси и електроенергия и намаляване на вредното въздействие от дейността;
  • Управление на рисковете, които могат да повлияят на качеството и непрекъснатостта на дейността, услугите, сигурността на информацията, неприкосновеността на личната информация и опазването на околната среда, планиране и предприемане на мерки за намаляване на тези рискове, както и предприемане на действия за ликвидиране на неблагоприятните последствия;
  • Прилагане на изискванията на действащата нормативна уредба и приложимите стандарти;
  • Системен контрол за оценка на съответствието и резултатността на процесите, своевременното регистриране и отстраняване на пропуски и грешки и редовното прилагане на действия за предотвратяването им;
  • Непрекъснато подобрение на услугите и процесите за поддържане на текущите нива на резултатност, за реагиране на измененията на вътрешните и външните условия и за създаване на нови възможности.