
Контактни центрове
Чрез контактните центрове, които предлагаме, можете да подобрите клиентското обслужване и ефективността на комуникацията с клиентите, както и да оптимизирате продуктивността чрез автоматизация на процесите. Предлагаме цялостно функционално управление на гласови контакти с клиенти, усъвършенствано пренасочване на повиквания, управление на връзките с клиентите и лесно администриране, инсталация, конфигурация и управление на приложенията.
Технологични партньори


BI
Бизнес анализи и отчети
Чрез нашите софтуерни BI (Business Intelligence Systems) решения, можете да събирате обработвате и визуализирате бизнес данни, които да подпомогнат вземането на стратегически бизнес решения. Нашите решения ще ви позволят да анализирате архиви и текущи данни, да идентифицирате тенденции и прогнозирате бъдещи резултати. Инсталираме BI системите в различни индустрии, подпомагайки вземане на информирани решения и подобряване на бизнес стратегиите.
Технологични партньори



Share Point
Съвместна работа и организация на работни процеси
Чрез нашите решения за съвместна работа и организация на работните процеси, базирани на Microsoft 365, можем да изградим вътрешни и интернет уеб портали, да организираме правила и пространство за споделяне на информация, съвместна работа, управление на съдържание. Можем да автоматизираме работни процеси и да разработим уеб базирани приложения. Предлагаме различни програмни интерфейси (API) за интеграция с външни системи като ERP, Call Center, интернет сайт и други.
Технологични партньори


QMS
Системи за масово обслужване
Възползвайте се от нашите решения за масово обслужване, ако искате да оптимизирате процеса на управление на клиентските опашки. Намалете времето за изчакване и подобрете общата ефективност на обслужването. Нашите решения са особено полезни в среди с висок трафик като банки, болници, магазини и държавни учреждения. Основните функции на системите за управление на опашки включват виртуално изчакване, цифрови табла, автоматизирани уведомления, анализ на данни.

Системи за управление на съдържание
Ако искате да управлявате съдържание на множество дисплеи, възползвайте се от нашите решения, които позволяват показването на динамично съдържание, включително текст, графики, видеоклипове и интерактивни медии. Подходящи за инсталация в обществени пространства и търговски среди, за да ангажират и информират потока от хора. Включват компоненти като дисплеи, софтуер, медийни плейъри.
Технологични партньори




CRM
Управление на взаимоотношенията с клиентите
Изграждаме системи за управление на взаимоотношенията с клиентите (Customer Relationship Management – CRM), които могат да проследяват и обхващат всички точки на контакт с клиента. Най-често те са обвързани с процесите по маркетинг, продажби и обслужване. Наред с вградените процеси и функционалности, можем да предложим и редица възможности за разширяване, доработки и интеграции с други системи като ERP, Call Center, интернет сайт, клиентски портал и други.
Технологични партньори

Още решения
Дигитална трансформация
Мрежови решения
Центрове за данни
ИТ инфраструктура
Киберсигурност
Техническо обслужване
Консултантски дейности