
Service Desk
Сервиз на ИT оборудване
Нашата сервизна информационна система Service Desk управлява дейностите по регистрация, изпълнение, контрол и отчитане на сервизни заявки, като автоматично предоставя информация на клиента за статуса на услугата.
Сервизното обслужване, което предлагаме, се осъществява в съответствие с изискванията на стандартите: ISO 9001, ISO/IEC 27001 и ISO/IEC 20000. Внедрените системи за управление на качеството, ИТ услугите и сигурността на информацията, гарантират високо качество на обслужване и точно спазване на договорените условия с клиентите.
Сервиз на оборудване
Сервизният център на Парафлоу е оборудван с най-модерните технологични средства и разполага със сертифицирани сервизни специалисти за диагностика, отстраняване на повреди и профилактика.
Предоставяме следните услуги:
- Гаранционно обслужване в съответствие с гаранционните условия на фирмата производител.
- Извънгаранционно обслужване - следгаранционна поддръжка на пълната гама компютърно и офис оборудване.
- Разширено гаранционно обслужване - поддръжка в гаранционния срок с договорени допълнителни ангажименти за обслужване (на място при клиента, гарантиран срок за ремонт, предоставяне на оборотно оборудване и други).
Технологични партньори





Техническа поддръжка
Възползвате се от експертната техническа поддръжка на Парафлоу, която обхваща широк спектър от инфраструктурни, информационни и комуникационни системи, решения и оборудване. Качеството на предоставяната поддръжка се гарантира от:
- Професионален екип от над 65 сертифицирани експерти в областта на модерните ИТ технологии.
- Корпоративна политика за повишаване на квалификацията и специализацията на техническите експерти.
- Технически средства и оборудвани специализирани технологични лаборатории.
- Повече от 40 партньорства и договори за техническа поддръжка с водещи технологични компании и производители.
- Условията на поддръжка се договарят в Споразумение за ниво на обслужване (SLA) според нуждите на клиента. Параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение, което гарантира стриктно изпълнение на поетите ангажименти.

Аутсорсинг на ИT услуги
Предлагаме изнесени ИТ услуги, предназначени за организации, които искат да делегират процесите по управление и поддръжка на инфраструктурни, информационни и комуникационни системи, решения и оборудване на доверен партньор. Обхватът и условията за аутсорсинг се договарят в Споразумение за ниво на обслужване (SLA), според нуждите и изискванията на всеки клиент. Предоставяните от нас услуги, ще ви позволят да упражнявате постоянен оперативен контрол върху извършваните дейности.
Ползи за бизнеса:
- Бързина и експертиза - Парафлоу е специализиран в областта на ИТ услугите, разполага с необходимото техническо оборудване и сертифицирани експерти за бързо и качествено изпълнение на дейностите.
- Намаляване на разходите - аутосорсингът отменя необходимостта да поддържате вътрешен ИТ екип и по този начин разходите за персонал и оперативните разходи могат да бъдат намалени драстично.
- Концентриране върху основната дейности на компанията – аутсорсингът на поддържащите процеси освобождава ресурси на вашата организация за основните бизнес процеси.
- Споделяне на риска – изнесените услуги могат да помогнат на вашата организация да прехвърли отговорности към доверен партньор като Парафлоу, който може да управлява рисковете по-ефективно и по-компетентно.
Още решения
Дигитална трансформация
Мрежови решения
Центрове за данни
ИТ инфраструктура
Киберсигурност
Техническо обслужване
Консултантски дейности