Техническо обслужване

Техническо обслужване, което прави бизнеса Ви по-силен и по-гъвкав!

Сервиз на ИT оборудване
Сервиз на ИT оборудване

Service Desk

Сервиз на ИT оборудване

Нашата сервизна информационна система Service Desk управлява дейностите по регистрация, изпълнение, контрол и отчитане на сервизни заявки, като автоматично предоставя информация на клиента за статуса на услугата.

 

Сервизното обслужване, което предлагаме, се осъществява в съответствие с изискванията на стандартите: ISO 9001, ISO/IEC 27001 и ISO/IEC 20000. Внедрените системи за управление на качеството, ИТ услугите и сигурността на информацията, гарантират високо качество на обслужване и точно спазване на договорените условия с клиентите.

 

Сервиз на оборудване

Сервизният център на Парафлоу е оборудван с най-модерните технологични средства и разполага със сертифицирани сервизни специалисти за диагностика, отстраняване на повреди и профилактика.

Предоставяме следните услуги:

  • Гаранционно обслужване в съответствие с гаранционните условия на фирмата производител.
  • Извънгаранционно обслужване - следгаранционна поддръжка на пълната гама компютърно и офис оборудване.
  • Разширено гаранционно обслужване - поддръжка в гаранционния срок с договорени допълнителни ангажименти за обслужване (на място при клиента, гарантиран срок за ремонт, предоставяне на оборотно оборудване и други).

Технологични партньори

no_title no_title no_title no_title
Техническа поддръжка
Техническа поддръжка

Техническа поддръжка

Възползвате се от експертната техническа поддръжка на Парафлоу, която обхваща широк спектър от инфраструктурни, информационни и комуникационни системи, решения и оборудване. Качеството на предоставяната поддръжка се гарантира от:

  • Професионален екип от над 65 сертифицирани експерти в областта на модерните ИТ технологии.
  • Корпоративна политика за повишаване на квалификацията и специализацията на техническите експерти.
  • Технически средства и оборудвани специализирани технологични лаборатории.
  • Повече от 40 партньорства и договори за техническа поддръжка с водещи технологични компании и производители.
  • Условията на поддръжка се договарят в Споразумение за ниво на обслужване (SLA) според нуждите на клиента. Параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение, което гарантира стриктно изпълнение на поетите ангажименти.

Аутсорсинг на ИT услуги
Аутсорсинг на ИT услуги

Аутсорсинг на ИT услуги

Предлагаме изнесени ИТ услуги, предназначени за организации, които искат да делегират процесите по управление и поддръжка на инфраструктурни, информационни и комуникационни системи, решения и оборудване на доверен партньор. Обхватът и условията за аутсорсинг се договарят в Споразумение за ниво на обслужване (SLA), според нуждите и изискванията на всеки клиент. Предоставяните от нас услуги, ще ви позволят да упражнявате постоянен оперативен контрол върху извършваните дейности.

Ползи за бизнеса:

  • Бързина и експертиза - Парафлоу е специализиран в областта на ИТ услугите, разполага с необходимото техническо оборудване и сертифицирани експерти за бързо и качествено изпълнение на дейностите.
  • Намаляване на разходите - аутосорсингът отменя необходимостта да поддържате вътрешен ИТ екип и по този начин разходите за персонал и оперативните разходи могат да бъдат намалени драстично.
  • Концентриране върху основната дейности на компанията – аутсорсингът на поддържащите процеси освобождава ресурси на вашата организация за основните бизнес процеси.
  • Споделяне на риска – изнесените услуги могат да помогнат на вашата организация да прехвърли отговорности към доверен партньор като Парафлоу, който може да управлява рисковете по-ефективно и по-компетентно.

Още решения

Екипът на Парафлоу Ви очаква за допълнителна информация и консултации!

Свържете се с нас