Начало » СИБАНК - изграждане на комуникационна инфраструктура в нова сграда на банката

Ключови факти

  • В ТОП 5 на най-успешните системни интегратори в България
  • В ТОП 20 на най-успешните ИКТ компании в България
  • В ТОП 20 на ИТ доставките по ЗОП за последното десетилетие
  • Представителни офиси в София, Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора
  • Член на БАИТ и AmCham

Клиенти

  • Първите 10 банки в страната
  • Най-големите индустриални предприятия
  • 12 от Топ 100 на компаниите в България
  • 10 министерства и ведомства
  • 6 университета, 3000 училища
  • 400 малки и средни предприятия

Форма за запитвания

Изпратете ни Вашето запитване, като използвате формата тук

СИБАНК - изграждане на комуникационна инфраструктура в нова сграда на банката

16.11.2011

Период на реализация на проекта: юли - ноември 2011

Основната цел на проекта е да се разменят ролите (основен и резервен) на съществуващите информационно-комуникационни центрове на банката и старият основен център да се премести физически на нова локация.

Проектът включва следните дейности:

  • Пренасочване на всички информационни и комуникационни ресурси от основния център на банката към резервния и размяна на техните роли
  • Релокация на стария информационно-комуникационен център на банката в нова сграда
  • Изграждане и конфигуриране на резервни връзки към доставчиците на комуникационна свързаност в новия резервен център
  • Релокация на активното оборудване от стария ИКЦ към новия ИКЦ
  • Подмяна на остаряло оборудване и цялостно модернизиране на архитектурата
  • Тестове на работоспособността и отказоустойчовостта.

Основният резултат от проекта за изграждане на нов комуникационен център на Сибанк е свързан с оптимизиране на разходите на банката и промените в собствеността на сградния фонд. В процеса на изграждане на новия център се модернизира оборудването и се оптимизира комуникационната инфраструктура на банката, с което се повиши нивото на сигурност. Също така, се подобри нивото на отказоустойчивост на средата, повиши се  производителността на инфраструктурата, с което цялостно се повиши нивото на обслужване на клиентите и се минимизира рискът от неработоспособност на предлаганите от банката услуги.

СИБАНК - Изграждане на комуникационна инфраструктура в нова сграда на СИБанк
Начало: (7, 2011)
Край: (11, 2011)
Използвани решения към проекта: (маркирайте някоя от изброените)
•    Доставка на ИТ продукти
•    Сервизно обслужване
Използвани услуги в проекта: (маркирайте някоя от изброените)
•    Консултантски ИТ услуги
•    Мрежови услуги
Отрасъл: (маркирайте някоя от изброените)
•    Банки и финанси
Екип, реализирал проекта:
Павел Марков, Стефан Иванов, Роберто Георгиев

Поставени цели и описание на проекта: (освен думи, използвайте снимки, диаграми и др. визуализации)
Основната цел на проекта е да се разменят ролите (основен и резервен) на съществуващите информационно-комуникационни центрове на банката и старият основен център да се премести физически на нова локация. Проектът включва следните дейности:
•    Пренасочване на всички информационни и комуникационни ресурси от основния център на банката (ул. Славянска) към резервния (ул. Тунджа) и размяна на техните роли
•    Релокация на стария информационно-комуникационен център на банката в нова сграда
•    Изграждане и конфигуриране на резервни връзки към доставчиците на комуникационна свързаност в новия резервен център
•    Релокация на активното оборудване от стария ИКЦ към новия ИКЦ
•    Подмяна на остаряло оборудване и цялостно модернизиране на архитектурата
•    Тестове на работоспособността и отказоустойчовостта
Резултати/ефект от внедреното решение: (ако вече има такива)
Основният резултат от проекта за изграждане на нов комуникационен център на Сибанк е свързан с оптимизиране на разходите на банката и промените в собствеността на сградния фонд. В процеса на изграждане на новия център се модернизира оборудването и се оптимизира комуникационната инфраструктура на банката, с което се повиши нивото на сигурност, подобри се нивото на отказоустойчивост на средата, повиши се  производителността на инфраструктурата, с което цялостно се подобрява нивото на обслужване на клиентите и се минимизира риска от неработоспособност на предлаганите от банката услуги.

 

Всички публикувани текстове и изображения са под закрила на "Закон за авторското право и сродните му права". Използването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение е забранено.
© 2020 Paraflow Communications Ltd. София 1700, ул. Никола Габровски 79, тел.: 02/ 960 42 00, email: