Search Results

Намерени са 85 елемента

Публикации в блог (65)

  • Парафлоу отваря вратите си за теб!

    Водещата българска IT компания обявява Ден на отворените врати на 27 октомври 2022 година в централния си офис в София 27 октомври 2022 Начало: 10:30 София, ул. Никола Габровски 79, Бизнес център Туинс Независимо дали все още си студент, завършил си образованието си или вече имаш професионален опит, ние може да те подкрепим при избора на подходяща позиция и да ти дадем възможност за професионална ориентация и специализация. Заповядай да се запознаем! РЕГИСТРИРАЙ СЕ И ЗАПАЗИ СВОЕТО МЯСТО ДО 22 октомври 2022

  • Свободна позиция: Специалист Техническо обслужване на клиенти за мрежови услуги

    Водещата българска ИТ компания Парафлоу обявява СВОБОДНА ПОЗИЦИЯ за Специалист Техническо обслужване на клиенти за мрежови услуги Дейността е свързана с обслужване на информационни и комуникационни системи и хардуерни платформи на корпоративни клиенти по телефон или на място. Отговорности: Комуникация с клиента, относно постъпили сервизни заявки. Физическа инсталация на оборудване: маршрутизиране, осигуряване на свръзване, етикетиране, терминиране и локално/дистанционно тестване и включване на Ethernet, switch board, оптични и захранващи кабели. Инсталиране и отстраняване на проблеми на Ethernet и оптични кабели и конектори. Анализиране и решаване на мрежови проблеми, свързани с инсталация и/или деинсталиране на комуникационно оборудване. Решаване на заявки, свързани с ИТ системите при клиента, в рамките на договорените срокове. Навременно ескалиране на заявки към по-високо инженерно ниво. Документиране на извършените дейности по отработване на сервизни заявки. Изисквания: Образование в областта на информационните технологии. Добри познания в областта на комуникационното оборудване, кабелни, оптични и IP мрежи, включително принципи и методи на работа, процедури за тестване и други. Познания за инсталиране на кабелни системи и комуникационно оборудване и основни методи и процедури за тестване. Много добро владеене на български език (писмено и говоримо). Добро владеене на английски език (писмено и говоримо). Свидетелство за управление на МПС. Добри комуникативни умения и умения за работа в екип. Аналитични умения за идентифициране, анализиране и бързо разрешаване на проблеми. Стриктност и прецизност при изпълнението на поставените задачи и цели. Желание за самоусъвършенстване и обучение. Предимства: Предишен опит на подобна позиция Работа със системи за управление на сервизни заявки (HelpDesk) Опит в поддръжката на операционни системи, приложения и хардуерни платформи Наличие на сертификат CCNA Ние предлагаме: Отлични условия на труд, здравословна и безопасна среда Конкурентно възнаграждение Постоянен трудов договор Допълнително здравно осигуряване Карта за спорт Възможност за професионално развитие, повишаване на квалификация и придобиване на нови умения. Ако нашето предложение представлява интерес, моля изпратете мотивационно писмо, автобиография и актуална снимка на email: jobs@paraflow.bg Допуска се за профила на позицията да кандидатстват студенти без професионален опит, завършили трети курс, в рамките на стажантската програма на фирмата. Фирмата ще се свърже само с одобрените по документи кандидати. * Предоставянето на лични данни е доброволно. Тяхното събиране, обработване и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни, само за целите на подбора.

  • Бъдещето на контактните центрове

    Повишаването на качеството на обслужване е от критично значение както за привличане на нови клиенти, така и за задържане на настоящите. Парафлоу, като дългогодишен Златен партньор на Cisco с богат опит, може да съдейства за да подобрите производителността, да стимулирате ефективността и да намалите разходите във вашата организация, чрез интегриране на контактен център от ново поколение. Устойчива инвестиция, която ще повиши приходите ви още утре. Съществуват десетки възможности за персонализиране на каналите за комуникация, които дават възможност на клиентите да се свързват с вашите сътрудници по различни начини – чрез чат, текстови съобщения, социални мрежи, имейл или обаждане. Операторите виждат пълната история на разговорите и предприетите след това действия, което снижава времето за запознаване, повишава продуктивността на служителите и увеличава удовлетвореността на потребителите. Добавянето на обратна връзка в реално време и персонализирано обслужване се явяват ключ към успеха. Отворените програмни интерфейси (API) и базираните на облачни технологии микроуслуги предоставят възможност за реализиране на напълно адаптивна платформа от ново поколение за обслужване на потебители, притежаваща мащабируемост и гъвкавост, посредством интеграция със CRM и други бизнес приложения. Контактният център, изграден от Парафлоу предоставя: • Интеграция с бизнес приложения/CRM • Интегрирана комуникация по различни канали със запис и история на комуникацията • Специализирани ad-hoc маркетингови кампании • Справки и анализи • Интерактивно гласово меню за насочване на обажданията и автоматизиране на обслужването • Гласов асистент, базиран на изкуствен интелект, за извършване на действия без участие на оператор • Обслужване на различни езици Какво показват проучванията Удовлетвореност 72% от клиентите са недоволни от несистематизирания подход на операторите в контактните центрове и изискват по-добро обслужване, отношение и познаване на техните проблеми в по-големи детайли. Управление на преживяването 70% от операторите в контактните центрове твърдят, че невъзможността за проследяване на историята на клиента е сериозен проблем. Гъвкава платформа по размер на клиента 93% от операторите смятат, че технологията е от ключово значение за по-доброто и професионално обслужване. Те искат по-голям контрол, управление и интеграция с всички бизнес приложения, за да са по-успешни. Решението за контактен център, което Парафлоу изгражда за своите клиенти е платформа от корпоративен клас, но подходящо за компании от всякакъв размер, защото е напълно адаптивен, облачно базиран контактен център от ново поколение. Клиентите за нашeто решение Изграденият Център за обслужване на клиенти, използвайки собствена платформа на Парафлоу, се интегрира с ERP и CRM решенията, като по този начин контактният център автоматично разпознава клиентите при входящо обаждане. На база разпознат клиент, обаждането се насочва към група оператори, обслужващи дадения регион. При приемане на обаждането към оператора се подава информация за името на клиента, клиентския номер, кредитния лимит към момента, отворени заявки в Help Desk, приоритет на клиента, ценови нива, процент на изпълнение на таргета за оборот и следващия най-удобен час за доставка. — Ръководител на проект във Фармацевтична компания „Подкрепата и партньорството, които създадохме с екипа на Парафлоу помогна на нашия бизнес да расте." — Директор на дирекция в търговска банка от Топ 10 на България „Контактният център предостави бърз и лесен начин за справяне с обема на входящите разговори. Също така ни помогна да следим тенденциите, за да можем да прогнозираме и планираме следващите си стъпки." — ИТ системен анализатор, Финансова компания „Контактният център беше една от най-добрите инвестиции в технологично решение, което някога сме правили." - Търговски директор на компания от фармацевтичния сектор Четири причини да изберетe Контактен център от Парафлоу 1. Решение от утвърден производител Cisco, с който Парафлоу има успешно сътрудничество повече от 20 години, предлага огромно портфолио от продукти и е лидер на световния пазар. 2. Гъвкава облачна миграция Cisco Collaboration Flex Plan предлага локални, облачни и микс опции с общ UX, който ви позволява да правите миграции по удобен за вас график. 3. Единна отворена платформа Нашата отворена, гъвкава облачна архитектура позволява персонализиране и интеграция на приложения, както и безпроблемно управление и потребителско преживяване. 4. Интелигентно обслужване Решенията на Cisco Contact Center предоставят управляван от изкуствен интелект когнитивен агент и създават нов тип изживяване. Какво споделят ръководителите на контактни центрове? Cisco интервюира 700 ръководители на контактни центрове от 10 индустрии в седем държави за техните предизвикателства и успехи при управлението на контактен център. Ето някои от направените изводи и планове: 62% от компаниите планират да въведат облачен контактен център през следващите 18 месеца. 53% от контактните центрове изпращат подробни справки на мениджъра, отговорен за обслужването на клиентите. 70% наблюдават намаляване на обема на обажданията при внедряване на чатботове. По думите на Tod Famous, експерт с над 20-годишен опит, Cisco и изкуственият интелект (AI) прокарват пътя към бъдещето на Контактните центрове. Екипът на Парафлоу Ви очаква за допълнителна информация и консултации. Свържете се с нас, като изберете най-удобния за Вас начин за връзка. Полезна информация Webex от Парафлоу: работа без граници Облачни решения от Cisco

Вижте всички

Страници (20)

  • Кариери | IT for Business

    Кариера в Парафлоу Ние предлагаме чудесни възможности за начало на кариерата и отлични перспективи за професионално развитие. Независимо дали все още сте студент, завършили сте образованието си или вече имате професионален опит, ние можем да ви подкрепим при избора на подходяща позиция и да ви дадем възможност за професионална ориентация и специализация чрез програмите ни за допълнителна квалификация и обучение. Нашата компанията предлага работа за млади и отговорни хора, мотивирани да продължат обучението си, добро възнаграждение и възможност за развитие. Ако желаете да се присъедините към нашия екип, изпратете ни своето CV и мотивационно писмо на email: jobs@paraflow.bg или се свържете с нас на телефон: (+359 2) 960 42 00. Научете повече за Свободните позиции на Парафлоу в момента.

  • IT for Business | България

    A0 A1 A2 A3 A4 A5 Сигурност за твоя бизнес С компютри HP и Intel® Core™ i7, предлагани от Парафлоу Научете повече Решения Ние сме екип от IT инженери и консултанти, които разрешават бизнес предизвикателства с най-добрите съвременни технологични решения Бизнес приложения Системна интеграция Техническо обслужване Консултантски дейности Бъдещето на контактните центрове Висококачествен печат с оригинални HP консумативи от Парафлоу Специално предложение за Microsoft365 Сигурност за твоя бизнес Виртуалната реалност (VR) в полза на бизнеса Webex от Парафлоу: работа без граници На фокус Eфективни IT решения, препоръчани от нас Свободна позиция: Специалист Техническо обслужване на клиенти за мрежови услуги Бъдещето на контактните центрове Свободна позиция: Специалист бизнес приложения Свободна позиция: Експерт бизнес приложения Лятна стажантска програма 2022 Everything as a Service - промяна на играта! Проекти През 2022 година дигиталната трансформация е в ход във всички сектори на икономиката. Парафлоу има опит и ноу-хау във внедряване на проекти в следните отрасли: Финанси Образование Здравеопазване Публична администрация Енергетика и комунални услуги Търговия Индустрия Paraflow has built a top case management system for us. A new era has begun for the judiciary where, through IT, staff and court users can easily access the courts and get instant information about that status of cases they are involved in and what the next stage will be. Together with our IT partner, we have produced a very efficient and effective case management system. ​ Dunstain Fipaumutima MWAUNGULU Malawi Supreme Court Прочетете повече Свободна позиция: Специалист Техническо обслужване на клиенти за мрежови услуги 209 2 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 2 Свободна позиция: Експерт бизнес приложения 101 6 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 6 Лятна стажантска програма 2022 754 5 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 5 Everything as a Service - промяна на играта! 14 778 5 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 5 Честита Баба Марта 11 2 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 2 Щастлива Нова 2022 година от екипа на Парафлоу! 16 2 харесвания. Публикацията не е означена като харесана 2 Блог Новини и бизнес статии Свободна позиция: Специалист Техническо обслужване на клиенти за мрежови услуги Бъдещето на контактните центрове Свободна позиция: Специалист бизнес приложения Свободна позиция: Експерт бизнес приложения Лятна стажантска програма 2022 Everything as a Service - промяна на играта! Партньори Клиенти Сертификати Екипът на Парафлоу Ви очаква за допълнителна информация и консултации! Свържете се с нас

  • Клиенти | IT for Business

    Клиенти Парафлоу прилага най-високи стандарти по отношение на качеството на услугите и коректност в деловите отношения. Екипът на компанията уважава изискванията на своите клиенти, старае се да изпълнява по най-удобния начин внедряванията, доставките, инсталациите и техническото обслужване, както и да посредничи между клиентите и производителите за намиране на взаимноизгодни решения. Специалистите на Парафлоу осигуряват навременни консултации, дават съвременни и най-важното - ефективни решения на поставените проблеми и задачи. Това личи и от дългия списък на нашите клиенти, с които се гордеем и имаме успешно дълготрайно сътрудничество. Научете какво казват клиентите за нас ​ ​ Финансов сектор Алианц България Алфа Банк – клон България Банка ДСК Банка Пиреос България Българо-американска кредитна банка БНБ БНП Париба - клон България и клон Унгария Бул Инс Булстрад Виена Иншурънс Груп ДЗИ Европейска банка за възстановяване и развитие (EБВР) Екуест България Емпорики Банк - България Интернешънъл Асет Банк Корпоративна Търговска банка Метлайф Обединена българска банка (ОББ) Пенсионно-осигурително дружество „ЦКБ Сила" ПроКредитБанк (България) Първа инвестиционна банка (ПИБ) Ситибанк – клон София Те-Дже Зираат Банкасъ - клон София Ти Би Ай Банк | TBI Bank Ти Би Ай Лизинг Токуда Банк УниКредит Булбанк ЧПБ Тексим Публична администрация Държавен фонд Земеделие Държавна агенция „Архиви“ Електронни съобщителни мрежи и информационни системи към Министерство на транспорта, инф.технологии и съобщенията Изпълнителна Агенция „Автомобилна администрация" КЕВР (ДКЕВР) Комисия за Защита от Дискриминация Комисия за Регулиране на Съобщенията Министерски съвет Министерство на държавната администрация и административната реформа Министерство на здравеопазването Министерство на икономиката и енергетиката Министерство на образованието и науката Министерство на околната среда и водите Министерство на отбраната Министерство на правосъдието Министерство на транспорта Министерство на труда и социалната политика Министерство на финансите Национален Осигуреителен Институт (НОИ) Национален Статистически Институт (НСИ) Национална агенция по приходите Национална Здравноосигурителна Каса (НЗОК) Община Каварна Патентно ведомство Посолство на Италия Посолство на САЩ Посолство на Швейцария Сметна палата Публични услуги Булсатком Българска телекомуникационна компания Български пощи ДП "Ръководство въздушното движение" (РВД) Теленор Енергетика и комунални услуги Енел Марица Изток 3 Енерго-Про Мини Марица Изток Национална електрическа компания Опет/Айгаз ТЕЦ Марица Изток-2 Индустриални предприятия Актавис Аурубис България Баумит България Бизнес Парк София Благоевград БТ Дънди Прешъс Металс Крумовград Дънди Прешъс Металс Челопеч (Челопеч Майнинг) Лукойл България Лукойл Технолъджи Сервисиз България Мол София София БТ Стилмет Търговия АБВИ Абот Продъктс Алпина Балдаран Био България Евро Съплай Ериксон Кремио Мексон Нокиа Сименс Нетуъркс Порше България Радиком Си 3 Ай Европа Софарма Трейдинг Спорт Депо Хенкел България On Line Datensysteme Shire Pharmaceuticals Group Образователни институции Американски университет в България (АУБГ) Музейко Нов български университет (НБУ) Сити Юнивърсити – Правец Софийски университет "Св. Климент Охридски" Технически университет – София Университет за национална и световно стопанство (УНСС) "Училищата в България" Други Ай Си Ен (ICN) Г4С Секюър Сълушънс България Енси Контрол ЕОС Матрикс Интегрейтид Микро-Електроникс България Минпроект Самекс ЕООД / KFC Филикон 97 Шенкер Екипът на Парафлоу Ви очаква за допълнителна информация и консултации! Свържете се с нас

Вижте всички