ФЬОНИКС Фарма с контактен център и CRM система за по-ефективно обслужване на клиентите

ФЬОНИКС Фарма с контактен център и CRM система за по-ефективно обслужване на клиентите

Експертите на Парафлоу разработиха контактен център за ФЬОНИКС Фарма, водещ интегриран доставчик на здравни услуги в България с 30 години опит на пазара. В допълнение, екипът на Парафлоу внедри система за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM).


no_title
Организация

ФЬОНИКС Фарма

Индустрия

Здравеопазване

Решение

Внедряване IP телефонна централа с контактен център

Продукти

Cisco Unified Contact Center (UCCX), Cisco Unified Communication Manager (CUCM), Cisco Unified Border Element (CUBE)

Локация

България


no_title

Парафлоу реализира платформа за контактен център за ФЬОНИКС Фарма, базирана на Cisco Unified Contact Center (UCCX), Cisco Unified Communication Manager (CUCM), Cisco Unified Border Element (CUBE) и Dynamics CRM. Решението осигурява централизирано управление на комуникациите и подобрено обслужване на клиентите чрез интегрирани гласови и CRM функционалности.

Цели и предизвикателства

ФЬОНИКС Фарма си поставя за цел да подобри качеството и ефективността на обслужването на своите клиенти чрез модерни комуникационни канали. Основното предизвикателство е интегрирането на различни системи и канали за контакт в единна, сигурна и лесна за управление среда.

Текущи проблеми

Преди внедряването компанията използваше отделни, несвързани системи за комуникация и управление на клиентите, което затрудняваше проследяването на обажданията и персонализираното обслужване.


Решение

Парафлоу внедри цялостно решение, базирано на Cisco Unified Contact Center (UCCX),  Cisco Unified Communication Manager (CUCM), Cisco Unified Border Element (CUBE) и Dynamics CRM, осигуряващо интегрирана платформа за управление на всички взаимодействия с клиенти.

Резултати

Новата система подобри ефективността на кол центъра, съкрати времето за обслужване и повиши удовлетвореността на клиентите. Благодарение на интеграцията със CRM системата, служителите разполагат с пълна информация за всеки клиент в реално време.

Проектът демонстрира как интегрирането на водещи технологии може да оптимизира комуникационните процеси и да издигне обслужването на ново ниво. Препоръчва се продължаващо развитие на платформата чрез добавяне на нови дигитални канали и автоматизация.


Никифор Христов

Ръководител отдел ИТ на ФЬОНИКС Фарма

С висок професионализъм и в кратки срокове Парафлоу модернизира контактния център на ФЬОНИКС Фарма и изгради ефективна CRM система за по-добро обслужване на клиентите. Компанията е лоялен, коректен и надежден партньор, на когото може да се разчита дългосрочно при проектиране, внедряване и поддръжка на високотехнологични ИТ решения.

Екипът на Парафлоу Ви очаква за допълнителна информация и консултации!

Свържете се с нас

Още проекти

НАП подобрява дигиталните услуги

НАП подобрява дигиталните услуги

Научете повече
ОББ модернизира центровете си за данни със Cisco ACI

ОББ модернизира центровете си за данни със Cisco ACI

Научете повече
АУБ преобразява учебната среда с нова платформа

АУБ преобразява учебната среда с нова платформа

Научете повече